!!!!!!

Apr. 2nd, 2009 10:04 pm
xradiostatic: (hiro)
I AM OFFICIALLY ON SPRING BREAK.
YEAH BOYYYYYY.
*spazzes*

i basically bombed my english project (such a shock to me. i thought i did well) and i have to spend my week editing it and writing my first draft for my 10 page paper, studying for music theory, japanese and piano. :/ asdfghjkl;

but i guess the fact that epik high has international ordering set up makes me feel a tab bit better. i just have to wait until the weekend to order the album since they have to send me the order form for my t-shirt. *anxious*

also, to the people on my f-list that know who i'm talking about:
wtfff hiro mizushima got married?! D:

dang.

Feb. 21st, 2009 06:21 pm
xradiostatic: (Default)
having laryngitis sucks.
i didn't know how much i actually talked until now LOL.

i can't sing along to any of my music. it's quite depressing.

at least i'm breathing a little better now and i'm not coughing as much (since i stopped taking that evil claritin).
a pen and a small notebook will be my best friend for the next week or so. ;_;

oh - one of my all time favorite male korean singers wheesung came out with a remake of craig david's song "insomnia" (apparently he asked wheesung to remake it, wow) and it's ADDICTING. the video is addicting as well, haha. too bad i can't sing along. <.<

....and i'm sure none of you cared about that LOL.

sigh.

Jan. 30th, 2009 06:47 pm
xradiostatic: (Default)
psh i was about to do my english homework, and it's this like...report that we have to read that a student did and we have to fill out this worksheet.

i didn't even have to do that crap when i had AP english. wtf.

imma just skim through it so i can get my answers for the worksheet.

i swear, this class is like...ugh. so much tedious work. visiting a library's website and writing 2-3 paragraphs to analyze it? :/
xradiostatic: (tomfoolery)

...mainly because i feel scared as i walk down the street and see groups and guys and because my mom has been sexually assulted many times in her life by random guys she doesn't even know.

i brought up this video with my parents, and my dad seems to think that a lot (not all) of these reports of girls getting shot or bricks being thrown at are because of more than just them rejecting the guy (for instance, the guy knows the girl's brother and they had a figh, and want to get back at him by attacking his sister).

my mom and i tried to tell him otherwise, but he didn't believe it. he said that "i like to believe that mankind is a little bit better than that". i would like to think the same, but mankind isn't better than that...

if he were out and about like i were, he would believe these stories. these guys are crazy. they have mental issues, seriously. i'm not being funny when i say this either. rejection of any kind make them upset, and with a gun or any other weapon in their possession, they will be violent.

this video perfectly explains why i look down at the ground when i walk by dudes in my neighborhood, have the meanest look on my face, i listen to my ipod, or i walk across the street to avoid them.

sigh....

p.s. story about a girl in D.C. being shot at her front door for rejecting a guy: www.wjla.com/news/stories/0908/554710.html
xradiostatic: (crystal kay)
IT'S MY BIRTHDAY~

YEAH BOYYYYY
I AM 19. I CANNOT BELIEVE IT.
CRAZY.

haha i love my dad. he was like, "ah i gotta play 'happy birthday' by stevie wonder!" *comes back a few minutes later* "I CAN'T FIND IT! D:" then i was like "psh what kinda stevie wonder fan are you?" XD

but yeah. hanging out with the friends today at the chinese buffet 'cause it's cheap and close to kat's house, haha. maybe my head will be good enough to play DDR today?

(oh i didn't tell ya'll. the other day i went ice skating and fell and hit my big ol' head on the ice. >_< i'm still recovering. haven't gone to the doctor, but it's getting better, so i don't think it warrants a trip to the hospital/doctor's office)

so yeah. i'm excited for today. ^_^

p.s. omg i love soy (my friend's nickname). she put like, 3 daniel henney related posts on my facebook wall. LOL. 2 photos and a video. then she was like, "I HOPE YOU GET A DANIEL HENNEY STRIPPER" i died laughing. ♥ *watches video again*

xradiostatic: (Default)
ughhhh

I DON'T KNOW WHAT TO DO FOR MY PHOTO PROJECT.

I HAVE A BORING LIFE, AND ALL THE PLACES I WANT TO DOCUMENT ARE "DANGEROUS" SO I CAN'T DO THOSE.

8781776^!Y*@(!*(!@&
xradiostatic: (Default)
"I don't care what they say about me. But I love this country too much to let them take over another election with lies and phony outrage and Swift-boat politics. Enough is enough," he said.

brush them haters off, obama. brush 'em off.

i love this man way too much.
the republican party is just making up random crap now.

read!: http://news.yahoo.com/s/ap/20080910/ap_on_el_pr/obama_lipstick
xradiostatic: (lupe)
i'm so dumb.

i just stabbed myself with a 6B graphite pencil. now my right hand is stinging and i can't write/draw without stopping every minute to blow on the cut to relieve the pain. D:

greeeeat.
xradiostatic: (shun oguri <3)

If your life were a movie, what would the soundtrack be?

So, here's how it works:
1. Open your library
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that's playing
5. When you go to a new question, press the next button.


Opening Credits:
deitrick haddon // it's over now
aw dang. my life has hardly started, and it's over?! how depressing. XD

Waking Up:
the helio sequence // keep your eyes ahead

First Day At School:
lupe fiasco // tilted

Childhood:
basement jaxx // hot n' cold
ehhh not an accurate song for my childhood. i've never been in a relationship before, sooooo yeah. haha.


Falling In Love:
se7en // you're my everything
awww i wish a guy thought of me like that *daydreams*

Fight Song:
anathallo // ame
HAHAHA omg this is the worst fight song. it's too soothing. let a troop of soldiers listen to this before a battle. either they'd 1) be sleep, or 2) be too mellow to fight.

Breaking Up:
applejaxx // 805 ft. kimme'

Prom:
utada hikaru // one night magic ft. yamada masashi
YES! only....not my prom. but maybe for someone elses, haha. it's a good song for dancing, though. :D

Life:
rain // sad tango

College:
copeland // don't slow down
very appropriate. with the cost of tuition, i won't have any time to slow down.

High School:
sufjan stevens // in the words of the governor
ehhhh i don't even know what sufjan is saying in this song, so....

Mental Breakdown:
stacie orrico // so pray
hahahahha yeah, i'd definitely have to pray if i had a mental breakdown.

Driving:
further seems forever // the moon is down
-shrugs- nah. i was hoping i'd get the shinichi osawa remix of "pogo" by digitalism which is my real driving song.

Flashback:
anberlin // inevitable
...nope. no flashback coming to me.

Getting Back Together:
jamie lidell // multiply
hahah nope.

Wedding:
lecrae // jesus muzik
nooooo. LOL. but i can dance to this one at my wedding, haha.

Birth of Child:
anathallo // kasa no hone
this doesn't fit at all.

Final Battle:
m-flo // come again
love this song, but it doesn't fit either! wtf i'm getting the worst songs for this survey. i'd be dancing during my final battle if i heard this song, not fighting.


Death Scene:
anberlin //the runaways
"i only stayed to break your heart..." maybe i died from a broken heart...?

Funeral Song:
WISE // shine like a star
uhh i guess i'd be like a star when i'm in heaven? *shrugs*

End Credits:
further seems forever // townies and townbirds
this song is pretty emo in nature, so i guess it fits!
________________________________________________________________________

yeah, i was bored and i saw that joce had this on her lj, so i decided to do it too. :D
on another note, i wish i could have more room for lj icons for free, 'cause i want to make some more, but i have no room and i don't want to get rid of my current ones. :[
xradiostatic: (cameraaaa <3)
i can't believe it...

i got into new york university. it wasn't even my first choice, but i'm so surprised that i was even accepted...

this is crazy!

Expand Cut Tags

No cut tags

Profile

xradiostatic: (Default)
xradiostatic

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Page generated Sep. 25th, 2017 06:12 am
Powered by Dreamwidth Studios
January 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 2015